Nejčastější otázky

Co musím udělat, pokud se k Vám chci objednat?

Zavolejte nebo napište naší kolegyni, která s Vámi dohodne nejbližší možný termín návštěvy zvolené terapie. Zároveň Vám pošle formuláře a sdělí další náležitosti, které od Vás budeme před první návštěvou potřebovat.

Mám dvouleté dítě s podezřením na PAS, pomůžete mi?

Ano. Děti do 3 let s pozitivním nálezem v dotazníku M-CHAT-R objednáváme v rámci Sociálně aktivizační služby na Ranou Intervenci O.T.A. Objednat se můžete zde.

Mám čtyřleté dítě s PAS, se kterým si neví ve školce rady, co s tím?

Děti nad 3 roky, které k nám poprvé přicházejí, objednáváme na tzv. Blok, během kterého naše terapeutka zhodnotí dovednosti dítěte a spolu s rodiči navrhne další možný postup.

Musí mít moje dítě před objednáním do C)T)A) stanovenou diagnózou?

Nemusí. V C)T)A) pracujeme i s dětmi bez stanovené diagnózy. Pokud máte podezření, že se vývoj Vašeho dítěte neubírá správným směrem a nemáte zatím lékařem uzavřenou diagnózu, můžete se k nám objednat. Čím dřív se začne s Vaším dítětem pracovat, tím líp.

Jak dlouho trvá, než se dostaneme na řadu?

Čekací doby se liší dle služeb, na které se objednáváte. Snažíme se, abyste se k nám dostali co nejdříve. Standardně to trvá několik týdnů. U služeb, které mají omezenější kapacitu (např. ergoterapie), to může trvat déle.

Organizace v našem městě také nabízí O.T.A. Můžeme tedy jít tam?

Bohužel existuje mnoho organizací, které deklarují poskytování O.T.A. na svých stránkách nebo ji slibují rodičům ústně. DŮRAZNĚ varujeme před uváděním rodičů v omyl a žádáme rodiče, aby se ujistili, že nejsou klamáni. Kontaktujte nás a my Vám řekneme, jestli daná organizace byla na poskytování O.T.A. řádně proškolena a její terapeuti prošli naším několikaletým výcvikem.

Je možné v blízkosti C)T)A) parkovat?

Bohužel nemáme vlastní parkovací místa a parkování u našich poboček v Praze bývá problematické (stejně tak dopravní situace v centru Prahy). Doporučujeme zaparkovat na vzdálenějším místě a přijet metrem do stanice Můstek nebo tramvají na zastávku Národní třída.

Je možné domluvit se v anglickém jazyce?

Nejsme sice rodilí mluvčí, ale většina našich terapeutek je schopna komunikovat s rodiči v angličtině, Po rodičích chceme, aby se svým dítětem komunikovali ve svém mateřském jazyce.

Musím za poskytnuté služby platit hotově na místě?

Ne. V současné době se hradí platby za veškeré hrazené služby fakturou, kterou Vám zašleme na e-mail.


Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Neváhejte nás kontaktovat.